28 Aralık 2014 Pazar

KAFAMDA BİR TUHAFLIK (ORHAN PAMUK)

     Evet atanamayanlar adlı kitaptan sonra başladığım yeni kitap ise nobel ödüllü yazarımız Orhan Pamuk un kafamda bir tuhaflık isimli romanı. Kitabın ismi en dikkat çekici yani ben de kafamda büyük bir tuhaflık hissetmiyor değilim hani o yüzden çıkar çıkmaz  okumak istedim. Tabi bu kitapları okumam için bana gönderen değerli arkadaşıma da teşekkür etmeden edemeyeceğim. Kendisi çok uzaklardaki kaf dağında yaşıyor olsa da değerli birisi :)
   Gelelim kitaba yeni başladım evet hatta henüz 50. sayfadayım ama buraya kadar güzel giden içimizden birinin hikayesi anlatılıyor. Güzel akıcı bir dili var sanırım bunu söylememe gerek yok Orhan Pamuk için zira kendisi nobel ödüllü bir yazar... Bakalım kitabın sonunda yeniden yorumlarım ama şimdilik beni sıkmayacağını anladım .. kitabın sonunda görüşürüz...

                                                         KAFAMDA BİR TUHAFLIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder