27 Aralık 2014 Cumartesi

ATANAMAYANLAR (BAŞAR ÖZTÜRK)

   Kitabi yeni bitirdim bilmem inanır misiniz bazı kitaplar ölüme sürükler insani bu kitap da atanamamak ile  ilgili hiç bir şey olmamasına rağmen insanda tuhaf bir şey hissettiriyor,edebiyatlarına da verdikleri isim gibi üç günlük dünya edebiyatının hakkini veriyorlar. Eğer intihar eğilimindeyseniz elinize dahi almayın kendinizi bir ipin ucunda bulabilirsiniz ... insani öldüren tek kitap olarak listeye eklenebilir nitelikte zira. Sahi bu kitap yüzünden intihar etsek suçlu kim olur? bu arada kitabi anlamayı da beklemeyin .....
    Evet bir kitabı okuyup gerçekten ciddi ciddi ölmeyi düşünebilir mi insan. kitabı bitirdiğim zaman hemen yazarın mail adresini aradım birebir ulaşabileceğim, derdimi yaşadıklarımı duygularımı anlatabileceğim, nasıl olur da böyle bir ruh haline girmeme sebep olduğunu anlatabileceğim bir iletişim adresi. ama böyle bir şey bulamadım ya gerçekten iyice aramadım ya da bilerek böyle bir iletişim yaşansın istemediler .. Sanmıyorum aslında ama olsun.. 
    Doğrusunu söylemek gerekirse benim hayatımın en berbat geçen dönemlerinde olduğum için oradaki karakterle özdeşleşip yok olup gitmek istemiş olabilirim... 
   Kitaplar işte insana her türlü duyguyu hissettirebiliyor, bir ara bilirsiniz murat kekillinin bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz dediği şarkıyı dinleyip intihar edenlerin olduğunu duymuştuk, gerçek mi şehir efsanesi mi olduğunun öğrenemedik ama akıllarda bu böyle kaldı.. Belki bu kitabında öyle bir etkisi vardır.. Belki de sadece ben böyle hissetmişimdir. 
   Hem zaten atanamayan bir öğretmenin, atanamayanlar adlı kitabını okuyup intihar etmesini kim umursar ki... Yine de biz bu kitabı yazan Başar Öztürk e teşekkür edelim, böyle berbat şeylere sürüklediği için :) bu şakaydı tabi.. neyse ki o ruh halini geçirdim, yarın ne olacağı bilinmez.. 
   Yeniden söylüyorum intihara eğilimliyseniz okumayın ... 
                                         
                                                 İLK YAŞAMIMDI, ACEMİLİĞİME GELDİ... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder